Sovmorgon? Icke!

Gårdagen blev sen med långt körtillfälle.. Det var kul, jag fick sjunga altstämma vilket var otroligt svårt..


Kom hem till kusin vid 22-tiden och tänkte kolla på film, men insåg att det var ganska dumt. Istället pratade vi lite och jag gick hem.


Idag hade jag planerat att jag äntligen skulle få sova lite då jag gått upp tidigt hela veckan, men icke!! klockan 7 kommer mamma instormandes och ber mig ringa efter min bror (som har reservnyckeln till mormors bil) eller hans tjej då mormor hade låst sig ute med bilen på macken. Suck... Jag ringde brorsans tjej som självklart låg och sov, stackarn och efter en liten stund ringer brorsan upp mig.  Han hade haft jour inatt och hade i princip bara sovit i några timmar, han fick klä på sig och åka från jordbro till fruängen för att lämna nyckeln. Suck vilken morgon.

Dags att äta frukost för att sedan ta sig till liljeholmen och efter det vidare till Fia och Alexis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0