Var glad. Det är ju fredag!

Japp.. Snart är det äntligen helg. Veckan har gått ganska fort faktiskt så ja ska inte klaga.. Dum som jag är, har jag glömt även denna dag att sätta på mig stegräknaren, blir ju ganska många steg när man springer runt i skogen med hundarna och även när man jojjar fram o tillbaka i korridoren =)

Har lyssnat på radio i mobilen hela dagen idag. Det fungerar inte att göra det via datorn, för att jag saknar nån inställning o jag vet inte hur man gör..... Men mobilen har fungerat bra och batterierna är på "nästa full" otroligt efter så många timmar =)

Ikväll blire bio, "män som hatar kvinnor" läst boken, men jag kommer inte ihåg allt. Tycker den var bra (om man lyckades komma igenom de 150 första sidorna)

om en kvart går en av dagishundarna hem, sen ska jag bara fixa det sista med mina saker, byta kläder och koka lite vatten, så jag får i mig en kopp te under utlämningen. 

Måste diska också, men kanske kan göra de imorn när ja åker hit till katterna efter Mickis o min långpromenad. Hoppas på fint väder imorn!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0