Spa à la Linda

Japp.. Välkommen! :P

Ross har kommit till mitt egna lilla Spa =) Han har vart duktig på dagis och nu på kvällen innan jag gick å handlade var kopplet till 80% slakt! Duktiga Hund!

Nu har han avnjutit en god middag och han fick även dvärgpinschrarnas (som var här för nån helg sen som jag glömde ge dom) en ca 10 cm lång grisknorr... Mjukstart för grabben =) Ligger och sover i hallen och väntar säkert på att mamma ska komma hem så han kan kampa lite med henne o trossen.

Våra affärer i centrum är dåliga, för ingen har leverpastej på tub. Ross fick istället bacon-ost på tub, verkar fungera ganska bra ändå. Ska se om han kan vara tyst vid hundmöten om jag har med mig den.. Annars får jag fundera vidare. Ross trodde att man kunde svälja hela tuben och stoppade den glatt i munnen, men ack vad han bedrog sig. Fick bara slicka lite snällt på tuben...

Väntar på att jag kan stoppa fläskpannkakan i ugnen. Imorn vankas arbetsförmedling så jag har lite att göra tills dess =(

Kommentarer
Postat av: Linda

Hey, var är bilden på din tatuering..? ;) /Linda B

2009-03-20 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0