Sköna Söndag

Jag ska inte göra nånting idag! Jag ska bara ta det lugnt, lägga mig i badet och raka benen... (tatuering imorn)

Nu har jag precis tittat klart på "Den Gröna Milen" den är ju så bra så man kan se den om o om igen!  Ikväll är ja bjuden till mormor på middag, hon har gjort revbenspjäll.... Muuuuuuummmmmmss! Men innan jag går till mormor ska ja hoppa in o lägga mej i badet o njuta en stund, för ja är ganska trött.. Ser lite dåligt för ja har ju pajjat glasögonen o har inte orkat peta i linserna än. (Ska göra det sen)

Imorn jobbar ja mellan 7 o 12, sen ska ja som jag säkert nämnt tidigare, åka o köpa mej en symaskin.. På kvällen kommer brorsan o hämtar mig, om han inte glömt :P

Nä.. bäst att tappa upp lite badvatten nu =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har ja kramp i tummarna så jag hoppas du är klar och att du vart nöjd,ja väntar på bild under morondagen .Smörj riklit och ofta,kram.pussgurk

2009-03-09 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0