Plastburksparty och mormor-söndag

Idag har jag vart på plastburksparty (Tupperware) Det var faktiskt kul! Demo-Kvinnan var riktigt skön o det var en trevlig o glad stämning =)

Jag gick dit med inställningen "ska-inte-köpa-nåt"............... Det gick ju inte så bra, köpte 3 micromatlådor (till priset av två) och 4 små (fick fyra till ett ok pris) burkar till dressingar o så, för när man behöver små burkar.. så finns det aldrig nån..

Var ju plastburksparty hos familjen Ross o han var ju självklart inte hemma, för då skulle ja inte få en lugn stund ;) o inte han heller. När partyt var slut stannade jag en stund o snacka lite skit o umgicks med kusin med familj.. Det var kul när Ross kom hem, för han kände lukten av mig redan utomhus, o han lukta, men "använde" inte ögonen, så han såg mig inte. När han väl gjorde det, blev han så glad att han skrek! =)

Jag o Ross fick gå ut på trappen för att hälsa, det blir ju så trångt inomhus =)

När klockan blev typ halv sju, gick jag hem till mormor, där vankades det god middag. Brorsan o hans tjej kom också. Det blev helstekt fläskfile med potatisklyftor, vitlöksbröd och guacamole. Mums!

Till efterrätt hade hon gjort nån "nostalgi-kaka" som hon kallade för "Radio-kaka" (om jag inte minns fel) en riktigt god chokladkaka med mariekex... =)

Tatueringen har börjat "flagna" o det kliar så jag knappt vet vad jag heter! (Får inte klia.....) Vaknade imorse av en konstig känsla i benet.. Men det var ju tatueringen som kliade. Var ju bara att smörja in.. å sen lägga sig i sängen o vila lite till..  Har ont i axeln så imorn blir det hundförarbältet på dagis... Skonsamt!

Ska lägga mig o titta på nån film kanske, blir väl "Den Gröna Milen" igen... Men det gör inte nåt. För den är ju så bra...

(En av de rätta låtarna vann på melodifestivalen, eftersom inte H.E.A.T gjorde det... Så är det bra att Malena gjorde det!!)



Finns ingen som blir så glad som Ross, när jag kommer förbi! =)

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Jag blir också jätte glad när du kommer så det så,pussgurk

2009-03-16 @ 07:06:55
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0