Planer som spricker.

Ska gå hem till mormor snart men först ska Ross få sig en promenad. Funderade på att gå en runda som tar typ 40 minuter, men nu när jag titta ut genom fönstret så typ snöregnar det. Inte så kul att gå ut långt då... Jag vet att det inte är nåt att bortförklara! Men det är inte så kul....

Jaja... bara att klä på sig några regnkläder och gå ut i detta trista väder..



Jag vill ha mer sol!


(Nu har jag vart ute på en liten runda. Hundmöten, usch inte kul.. Måste få bli lite uppfriskad i mitt minne hur jag ska göra och betee mig för det är det största problemet nu. Inte så roligt.....)

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Du kämpar så tappert gumman ,kämpa vidare du får belöning en vacker dag.pussgurk

2009-03-22 @ 21:17:09
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0