På måndag smäller det!


Nu är det bestämt... Är nervös. Jag vet att det kommer göra ont! och jag vet att det är rätt. På måndag kl. 19 ska jag Tatuera mig. pratade med brorsan och han skulle till "sin" tatuerare, det ena ledde till det andra, en tid bokades in.

Brorsan avslutade samtalet med "Du bangar väl inte nu syrran?" Nä.. Tänker inte banga.... Är bara lite nervig..

Imorn är det fredag äntligen... Jobba och sen ska jag in till stan, för mamma och min fd. kollega ska gå på bio och se "Män som hatar kvinnor" Om vi lyckas boka biljetter...

Lördag ska jag ut med Ross, jag ska träffa Mickis och Apollo.... Ta samma långpromenad med matsäck som vi gjorde förra helgen... Ska bli riktigt mysigt..

Sen måndag...... iiiiih, jobbar mellan 7 o 12 sen ska jag köpa symaskin.. =) Sen hem och äta, för det ska man tydligen göra enligt brorsan =) Sen smäller det... Jag lovar att lägga in en bild.. (Kanske en före och efterbild?) :P

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vad blir det för motiv då? :D

2009-03-05 @ 22:10:17
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0