Ont i magen, hela dagen......

Japp, åter igen har magen pajjat.. Vet inte vad det är för fel... Fredagen den 13e kanske.....

Dagen har varit bra, med lite solljus och sköna promenader. "kebab-fredag" som jag blev bjuden på.. Tackar =)
Hörde nåt om ostbollar på jobbet, och suget satte in. Ringde hem o frågade om jag skulle köpa nåt gott med mig hem.. Det blev ostbågar, ostbollar och fanta (till mammas kille) de på konsum tittade ganska skumt på mig...

Nu sitter jag här med ont i magen och äter ostbollar med mamma och väntar på att dvärgpinschrarna ska komma.. Trevlig Helg =P

Kommentarer
Postat av: mickis

snällt av dig att ta hand om brudarna!

tråkigt att magen krångla!! hoppas de är bättre nu.

kramis!

2009-03-15 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0