Lite lovade bilder..

Nu har jag varit o köpt mig en usb-kabel så jag kan föra över bilder o andra saker från mobilen till datorn =P

vet inte hur jag får in filmen så de får bli ett senare dilemma..

Jag var först och köpte mig en cykelhjälm.. Jättefin! Svart med guldmönster...måste få vara lite flådig när man cyklar...  fixade också ett kortare koppel så ja inte behöver trassla in Ross långa in bland ekrarna.. Imorgon ska jag bada Ross och vi får väl se hur det går =S

Här kommer lite bilder på min tatuering


Konturerna är klara och dags att börja fylla i


Fyller i, man ser inte riktigt vad det är än



Färdig!

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Så fin tattoon är ,den kan du bära med stolthet.Jag vart så hinmla glad när jag läste att du har köpt cykelhjälm det värmer en moders hjärta,stolt över dej gumman ,pussgurk

2009-03-22 @ 14:58:42
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: Elin

Riktigt snygg blev den :D

2009-03-25 @ 22:48:05
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0