"Hålet"

Jag har lärt Ross ett nytt trick. Han ska stoppa in sin stora näsa in i ett av hålen i min byrå =P  Kommandot blev "hålet" kanske inte så himla bra, men vad gör det. Han har tillåmed fattat att han ska göra så utan dubbelkommandon. hihi duktiga hund! Jag har filmat, men kan inte få in i datorn för att jag inte har nån sladd... =( men det kommer, om jag vet hur man gör sen :P

Har åkt till jobbet tur och retur..  Städat två rum som de små kisshundarna skitar ner och sedan släppt ut chefens farm =) Grubbel blev jätteglad när han såg mig :P

Har tittat på Robinson och inser nu att på lördagkvällen så finns det inget att titta på.. inget alls...

Imorn ska jag ta mej en tripp till Kungens Kurva och fixa lite, sen ska jag, om det inte blir dåligt väder för då tappar jag lusten, gå på en långpromenad med Ross fram o tillbaka till Skärholmen.

Ont i lederna nu, så det blir nog sängen...  med nytvättade sängkläder och halvstädat rum, imorn har jag städat klart =)

Kommentarer
Postat av: chefen

Jag och farmen tackar för hjälpen!

2009-03-22 @ 07:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0