Äntligen Fredag!

Idag har det blåst kalla vindar på oss.. Burr ge mig värmen tillbaka!

Har haft en dryg huvudvärk hela dagen och nu börjar den äntligen lägga sig lite... Tittar på "Så ska det låta" Riktigt kul Måns Zelmerlöw är med.. Han hoppade och spräckte golvet :P

Ross har vart duktig idag  för jag har vart på arbetsförmedlingen, han fick vara på dagis, har legat i soffan där o sovit lite =) Blir ingen promenad imorn med Mickis o Apollo så jag funderar på att gå till dagis imorn. Så kan jag ju ta bussen tillbaka.. Men bara om det är schysst väder!

Ska också åka o köpa mej en cykelhjälm. Jag ska prova att cykla med Ross (ska försöka att inte bryta några ben o så!) Men en hjälm är ett måste. Måste ju också pumpa mina däck.. Lär mig aldrg hur man gör, för att det är bilventiler på däcken......

Dags för att slappa lite i soffan o sen ta sista svängen med Ross....


Jag vill ha mera sooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0