Trevlig Helg... Lite sömn...Klamydia o HIV

Jag har varit borta härifrån, jag vet... Förlåt! Så nu var det överstökat.

Jag har vart i Göteborg för ett tag sen, det var roligt och mycket hund. Underbar vecka...
Nu är jag ju hemma igen, och inne på min sista arbetsmånad innan arbetslösheten, livet är hårt... Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv just nu. Mycket är upp och ner...

I helgen var jag i Knivsta och hjälpte moster med att riva ner fårstaket. Hon hade köpt det av en man, så om hon tog ner det själv fick hon ta så mycket hon ville. Vi satte igång och jädrans vad mycket. Efter cirka hundra meter av hammrande och rivande var det nog, ut med skiten från hagen och sedan rullas ihop och in i trailern. Det var ju lätt. Vi ringde till han som bodde där, han kom med en bil utan tak och dörrar, kedjade fast stängslet och körde iväg med bilen, så var den ena delen ute ur hagen.. Lätt som en plätt =)

Efter att vi rivit fårstaket var det lite hundträning på schemat, ska ju försöka anmäla mej till en tävling med Joss i vår så träna bör man, annars kan man ju inte vinna :D Klara med hundarna så tog jag tåget hem. Åt middag med mamma o hennes nya och nån kompis till dom för att sedan inta festskrud och åka till polarn som hade kalas :D

Träffade en gammal gymnasiekompis, roligt att ses igen, på en annan plats än skolan.. Pratade och hade mycket trevligt. Träffade många nya människor. Jag spelade nåt som var som Guitar Hero men hette nåt annat. Mycket kul, konstigt nog var det roligare med gitarren än trummorna (gammal trummis som jag är). Sent mot natten var det bara 3 tappra själar kvar. Vi spelade Buzz... Jag var mycket självgod och sa att jag skulle vinna... Men det gjorde jag ju tyvärr inte. Bara när jag fixade "endast djurfrågor" Då vann jag =D 

Det var en underbar kväll jag mycket gärna gör om. För jag kom hem klockan halv ett på söndagen. Jag åt lite middag och somnade klockan två, inte ens ett bombnedslag fick upp mej. Mamma försökte två gånger men jag har inget minne av att hon ens vart inne i rummet. Vaknade klockan sex på måndagmorgonen och undrade om det var ett skämt. 

Idag har jag jobbat och skickat sms hela dagen... Hihi.. och tränat Joss i Knivsta. Pratade med min kompis om jag ska på kalas hos nästa helg. Danne ska dit... (jobbigt!!!!)

Nä nu ska jag se vad det var för bild på mig som dykt upp (Observera att jag var typ den enda nyktra på festen)

Tjing... 


Klamydia    Hiv    Visst e de lite söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0