snart har halva veckan gått..

Jaha.. händer inte mycket nu på jobbet, speciellt inte när vi är fem receptionister = Överbemannade.. men det är ju bara för den här veckan!

Dagen har innefattat.... lite... Jag har suttit ensam inne i tolkrummet (självförvållat) det var riktigt skönt att sitta ensam.. Där kunde jag bekräfta i egen takt och jobba lite som jag själv ville.. Vid elva skulle de andra ha möte, så då fick jag hopa ut i receptionen, men det hände inte så mycket där heller..

Vid lunch så fick jag kasta i mig maten så de andra också fick äta.. tog min lunch i delar... så när jag senare kunde smita iväg så gick ja till Espressohouse då en kollega bjöd på kaffe.... mumma!

Pratade med M på kennel Blanco Pirata en stund, för det var ju jättelänge sen jag pratade med henne, mycket trevligt samtal och jag ska verkligen åka och hälsa på snart!

Jobbade lite till och efter jobbet fick jag åka en omväg till handen för att jag skulle fixa naglarna (en olyckshändelse i Älvsjö, pendeln)

Naglarna fixade och håret klippt, nu ska det bara färgas o sen är jag fit for fight!

Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0