Sista veckan kommer snart...

 Sista veckan på jobbet kommer snart.. Nästa vecka.. Känner redan motivationen tryta.. Känns riktigt trist att jobba nu, har ingen lust...

Jag har sökt nästan 20 jobb, får se om jag kan få nåt. Jag vet inte vad jag gör i höst.. Det är långt kvar till  hösten, Jag kanske är i Skara, kanske i Umeå, kanske är här.. Kvar i Stockholm.. Det är inte kul att inte veta...

Men jag klarar mig! Det gör jag alltid!

Fick en bloggkommentar idag att min extrafamilj kommer upp snart! Åh vad glad jag blir! Saknar de såå otroligt mycket!
så nåt positivt finns det i denna pessimism... (Eller fler saker :D)


Tjing...

Kommentarer
Postat av: systern

vad ska du göra i umeå av alla ställen? har du hittat något du vill läsa?

puss

2009-01-24 @ 09:39:00
URL: http://www.fiaochkenzo.se
Postat av: Lina

Du vet att du får vara på dagis hur mycket du vill tills du hittar nåt att göra!

T&T snarkar i soffan idag också, det tog tydligen på krafterna att vara citydogs.

Ses nästa vecka.

Kram

2009-01-26 @ 22:17:02
URL: http://www.bernerberget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0