Jag har fått veta att jag lever...

Nu har jag o mamma vart å tränat tillsammans... På schemat stod det BodyPump. Ok..
Fy Farao vad jobbigt. ja kan knappt gå o musklerna värker, som sagt så lever jag, och musklerna påminner mig om det.   Imorn är det bara två dagar kvar på jobbet.. Och det är så tråkigt att jag inte ens vill gå upp på morgonen.. Jag önskar ja kunde sova och vakna upp på fredag eftermiddag, för helgen vill jag inte sova bort ! =)

Nu ska det duschas och sovas...

Tänker på mina systrar.. Tycker de är värda en plats i min blogg :D Puss På ER!


          

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Bara en mor kan älska dom fulingarna,annat är det mmed dej snygging.Va rädd om dej,pussgurk

2009-01-29 @ 06:51:30
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga bilder du hittat:-)

2009-01-29 @ 14:31:26
Postat av: Mickaela

Älskar dig gumman<3 Saknar dig!

2009-01-29 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0