Forza..

Idag var min näst sista dag på jobbet.. Vilket resulterade i att jag kom senare (som vanligt den här veckan) och det var ju riktigt lugnt på jobbet så ja satte mig ner o gjorde lite andra saker, efter att datorn och programmen startat kollade jag alla nyinkomna bloggar (tacka vet jag bloggkoll) Sedan det vanliga... Fias och Mickans hemsidor (som inte finns på min bloggkoll). Sedan kenneln om de hittat på nåt kul...

Arbetar i lugn takt.. läser min bok "Hantering av Odöda" av Johan Ajvide... den är bra, men mycket skum, obehaglig bitvis, samt overklig. Jag äter lunch vid 11.30  Spenatsoppa med ägg, gott men mycket tråkig mat....

Sen när mina kollegor också fått i sig lite lunch, tar jag mig en tur till Ur o Penn för att bya mitt armband till klockan som kommit (tvungen att beställa) Böt den och sedan letade jag presenter till E för hon fyller ju år på lördag.

Nu sitter jag här och orkar knappt lyfta mina armar, sinnessjukt!!!! Jag har prövat nåt nytt. FORZA, En form av kampsport med träsvärd som man hugger med i olika kombinationer.Mina armar skakade verkligen när vi var klara med passet (som bara var 45 minuter, men man hugger typ hela tiden!!!!!)  Kan verkligen säga att mina biceps gråter blod nu!!! AJ!!

Nu måste ja lägga ifrån mig datorn för jag måste stretcha mer, annars kommer jag inte överleva morgondagen!



Vi använde oss av träsvärd!

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Hej min lilla samuraj det är skönt att veta att du kan försvara dej om det behövs hihi.Hoppas du mår bra,kram

2009-01-29 @ 20:24:01
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0