Ego-Boost och Myshelg

Jaha... Då var man fritidsforskare då... Men det är absolut inte för all framtid... :P Känner på mig att det snart kommer dyka upp nåt..

Fredagen avslutades med att jag blev avtackad av mina kollegor o chefer. Fick en jättefin blomma och många lyckönskningar... Kommer verkligen att sakna TC för att det är den enda arbetsplats jag verkligen känt mig välkommen varje dag sen dag 1.



Min fina blomma jag fick från mina kollegor


Efter jobbet åkte jag till min dejt för kvällen. Jag var nervös (jo jag vet att du möjligen läser detta) men när jag kom fram o vi började prata så släppte nervositeten och det var en underbar kväll.. Jag hade det mysigt och vi gjorde hemgjord pizza som var mycket god. Vi tittade på film, en annorlunda film som faktiskt blev mycket bättre mot slutet.. Pratade massor och njöt. Jag kom hem klockan 2.50 och nästa dejtplanering står jag för... Vet redan vad.. Men var och när har ja inte riktigt kommit underfund med :P

Idag har jag vart på kalas i Eskilstuna hos E som fyller år. Det var jättekul att träffa gamla vänner o bekanta. Äntligen fick jag träffa min kompis J som jag inte träffat på flera år. Mitt ex var där, det har ju gjort att jag mått väldigt dåligt över att åka, nära att jag inte gjorde det. Som sagt så åkte jag. När jag kom in i rummet. Skakade jag så mycket att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Som tur är fanns J där och gav mig en lång och varm kram... Tack!

Det tog lång tid innan jag kunde fungera som vanligt, jag tycker också (såhär i efterhand) att jag kanske var lite elak. Men det var verkligen inte planerat.. Jag mådde väl helt enkelt inte bra...

Det har varit en psykiskt jobbig kväll med god mat och trevligt sällskap. Kan säga att jag är glad att vara hemma och känner att jag verkligen måste bli bättre på att hålla kontakten med mina vänner och att jag verkligen kommit över Honom! Livet går vidare och att jag äntligen får vara lite ego. (då jag aldrig vart det tidigare)



Jag, redo att åka till festen :P








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad får dig att tro att jag skulle läsa denna blogg?

;-)

2009-02-01 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0