trevlig hemmakväll

Efter dagis idag så kom jag hem, hade handlat lite för att brorsan hämtade mamma så skulle vi laga lite mat, först skulle det bli fisksoppa... Men det blev fiskgryta med en riktigt god majonnässåsliknanade till... riktigt gott.

Mamma hade köpt nåt gott rosévin, har ingen aning om vad den heter, men jag som sällan dricker, o sällan dricker vin, drak i godan ro.. mums.

Brorsan hade gjort en ny tatuering (Jag har än så länge betalat den!) En läcker groda på vaden... Finfin

Eftersom min bror kom över, fick han hjälpa mig med datorn.. Han fick igång den som tur var och nu har jag surfat och tittat på tatueringar o tro det eller ej så tror jag att jag har hittat en som jag skulle kunna tänka mig..

Så lite mer tänkade o sen blir jag brännmärkt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0