trevlig fika på stan

Dagen började inte så bra.. Eller så gjorde den det, beror väl lite på hur man ser det.. Tack för det "lilla" wake-up-callet....

Det resulterade iallafall i ömma ögon. Men nu mår jag bra! Jag åkte in till stan och träffade min kompis M, det var en bra idé. Vi pratade och pratade eller det var väl jag som gjorde det mest! =) Jag köpte en ny hudcreme för den andra var slut.. O en sminkborste.. Nu är det faktiskt kul att sminka sig o då behöver man ju rätt verktyg :P

Vi gick på café och drack en god kaffe latte och jag åt en semla.. Skulle ha tagit nåt annat, blev lite mäktigt, då jag nån timme senare skulle på middag hos mormor.

Vi gick en vända på stan och jag fyndade en ny halsduk på rean. (Ja kusin... jag kommer o hämtar min nån dag, tisdag kanske :P) Sen ville jag handla en skiva. Men såklart var den slut o när jag gick till skivaffär nummer två, var det stängt.

Väl hos mormor kom brorsan och hans tjej och vi fyra åt en mycket god middag. Fläskfile med svampsås och ungsstekta grönsaker. Mormor hade också köpt semlor, så idag har jag lyckats äta två :P Gott vare (blir många träningspass nästa vecka) Vi pratade o hade de trevligt.. Alltid mysigt hos mormor, god mat och trevligt sällskap, ska nog gå till henne nån dag i veckan o äta middag :P

Imorgon blire arbetsförmedlingen o hunddagis, jag längtar verkligen dit, var ju riktigt länge sen! =P

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Möjligheterna finns för dem som ser dem, det sa A-T, min fantastiska vän som bara vill hjälpa, när jag har känt mig nere! Tänk på det! Puss & kram! <3

2009-02-20 @ 08:33:02
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0