Städdag, Tvättdag, Promenaddag....

Ja.. Rummet städas.. Grubbel kommer inte få plats hos mig annars =) Maja tar ju inte så stor plats :P Tvätten är nästan klar. Jag Kunde börja två timmar före min tid så jag får mer tid över till roligare saker. Ska ta mig en långpromenad till kungens kurva och köpa mig ett baggenbälte. Ett hundförarbälte. Eventuellt kommer nog ett koppel inhandlas också då det är lite lättare att gå med kortare koppel än 180 cm som standardkopplen är.

Kusin vitamin kommer kanske hänga på! Kul! Roligt att göra nåt tillsammans, och en promenad dit är inte så tokigt i det här fina vädret!

Nä.. Kanske ska ner i tvättstugan nu å se om det är klart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0