Sovmorgon... Nääää...

Idag ska jag ju som arbetslös, ta mig till arbetsförmedlingen för att anmäla mig där..

Jag går upp tidigt, då jag egentligen inte ska vara på dagis förrän klockan 13. Kommer till arbetsförmedligen kvart över åtta, är det nån där?? Nä! Utan jag får glatt (läs extremt irriterad) åka hem o vänta till klockan 10.

Usch o fy för dom!

Nu ska jag iallafall plocka i ordning alla prylar o varmare kläder till dagen å snart åka till den förbaskade a-förmedlingen igen...

Andas in..... Andas ut.... Find a happy place....

Kommentarer
Postat av: systern

Hallå gumman hur är det med dig då? Har du hört något om något av jobben?

kram

2009-02-06 @ 14:39:51
URL: http://www.fiaochkenzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0