Pannkaksfredag...

Nu har jag kommit hem efter en dag på hunddagis.. J ville vara ledig så jag hoppade in o jobbade mellan 10 o 18. Me Love! Men ibland kan man önska att vädret kunde vara lite bättre. =)  Den här veckan har vart helt underbar, Hunddagis hela tiden =)

Det blev inte lika många promenader för det var ju så lite hundar idag, bara 18 =) Men som sagt, vädret var ju inte det roligaste.

När jag kommit hem, var det bara att handla för kvällen och morgondagen, Ikväll är det pannkakor som gäller. Jag har köpt mycket god (vildhallon) sylt, blir även grädde och lite socker kanske :D


Nä.. kanske ska hitta på nåt. Let's dance är ju på tv, men det lockar inte så speciellt mycket. Pannkakssmeten är klar. Snart  äre dags för middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0