Något less...

Jaha.. imorn börjar helvetet... Ja det gäller väl förhoppningsvis bara en timme.. Bli aldrig arbetslösa!!

Imorn ska jag får "lära" mig hur det ser ut på arbetsmarknaden just nu. Sitta där på arbetsförmedlingen i en timme o slösa bort tid. Kan jag inte bara få prata med en handläggare så jag kan få tips å råd hur jag får ett till jobb då jag ev redan har ett annat på G som jag verkligen vill jobba på.

På torsdag blire kanske lite mer dagisjobb.. Trivs mycket bra där o hundar och ägare blir glada att se mig :D

På fredag är det dags för nästa helvete, tror den är värst. Då ska jag får "lära" mig hur arbetsförmedlingens hemsida fungerar och hur man navigerar bland deras flikar... Ååååh blir så förbannad!! Bara onödigt tid.

Inom två veckor ska jag få prata med en handläggare, tycker det är för lång tid...

Tur att dagis finns!

Helgen blire hundträning i Knivsta och Uppsala, Åker å hälsar på moster några dagar för att träna hund på heltid. Hur ska jag annars kunna tävla??

 Min blivande tävlingshund! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0