Lill-Lördag!

Idag är det onsdag.. Ikväll börjar Grey's Anatomy!

Jag har jobbat på hunddagis idag.. Kul! Imorn ska jag också jobba där i några timmar, sen har jag bara en massa måsten... Måste till arbetsförmedlingen, måste hem och städa (om jag inte orkar göra det ikväll, måste handla för sedan imorn kväll kommer mormor, mamma o hennes kille, brorsan o hans flickvän (kanske) vi ska äta tacos och fira mig för på fredag fyller jag år!

Har preliminärbokat in massa datum för jobb senare på kenneln,... Kuuuul jag saknar dom! En av mina favvotikar är dräktig o valpar beräknas om typ två veckor... Då ska jag åka o hälsa på!

Nä... middag kanske??? inte hungrig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0