Jessie 1995-08-29 till 2009-02-24

Ja, allas vår stjärna har idag lämnat oss på jorden och springer på de eviga ängarna.

Idag på min långpromenad med kusinen fick jag ett sms, där min moster berättade att det var dags för Jessie att få komma till hundhimlen. Jessie var sjuk troligtvis cancer i bukspottkörteln och det hade med veckorna blivit värre och hon hade fått krampanfall och blodsockerfall. Det var dags för Jessan att lämna oss och även om det är svårt, framförallt för moster min, har hon det bättre nu.

"Var är räven Jessie?" (Hon sprang alltid och tittade upp i himlen när man sa det)  
Nu är hon i himlen med räven!  

Se hela bilden 


En fin bild på de tre i fårhagen


Jessie den 13 februari 2009, min sista bild på pärlan. Du är djupt saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0