Födelsedagsvecka!

Ja, tänka sig, jag har fått fira migsjälv nästan en hel vecka! Underbart...

Allt började på tisdagen då jag äntligen fick återse min kära famlij.. Saknat er så mycket.. Mamma, syrran o hennes kille o självklart Fia (min andra syster) Jag hade tagit med mig tårta och bulle. Fikade, kramades och pratade massor, ville aldrig lämna dom, men ibland måste man ju det också.. =( Blev bjuden på god middag som jag någon gång ska försöka mig på... Stek..... det var riktigt gott!!

onsdagen firades det dock inget, men i torsdags kom mamma, mormor, brorsan o hans tjej över på middag.. Tacos för sedan en fika, mormor hade tagit med sig en syndigt god chokladmoussetårta.. Ååååh det var gott... =)


Min goda chokladmoussetårta




Fredagen innebar en trevlig lunch hos kusinvitamin och trevligt sällskap hos henne. När klockan blev fem befann jag mig i Solna.. där jag helt förvirrad blev överraskad. Jag fick en present och sedan begav vi oss tillbaka mot stan där jag blev bjuden på bio. Bed Time Stories.. en söt och underbar film jag varmt rekommenderar... Middag och film.. En trevlig kväll... Tack!


Kolla in marsvinets ögon :P


Idag är det lördag bara =) är så glad... har trott det vart söndag hela dagen... Idag åkte jag in till stan för att träffa en kompis, köpt mig en Cd (billig 59 kr) och även en ny plånbok och väska.. tyckte jag var värd migsjälv en (eller flera) presenter.. (man fyller ju inte år så ofta) =)



Vi gick på bio även idag och såg Bolt. Jag tycker faktiskt att den var bra. Började lite annorlunda och tyckte att den blev bättre och bättre, en riktigt söt film.. Hade ingen täckmantel (ett barn) med oss, utan vi var två 23 åringar som såg den.. =) Efteråt blev det en riktigt trevlig middag på gyllene måsen för att sedan gå till ett mysigt café på drottninggatan. Där vi njöt av en god kaffe latte och massor med skitsnack! Tack för en trevlig dag gumman.. hoppas vi kan ses i helgen som vi prel.bokade :P


Jag diggar hamstern i kulan.... :P

Imorgon ÄR det söndag o den dagen har jag bestämt att firas hos min pappa. OM han inte måste jobba (hoppas inte, snöjour.... Det snöade när jag kom hem idag så jag får hålla tummarna)



Nu blir det nog sängen, för jag är riktigt trött efter min födelsedagsvecka :P

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Det var så roligt att träffa dej gumman.Du är värd en fin födelsedag.Ser fram emot sommaren och smultron plockning med dej.pussgurk

2009-02-22 @ 09:47:00
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Gud, den där chokladtårtan var inte nådig, antar att den är slut nu :P Puss&kram!

2009-02-22 @ 22:10:07
URL: http://metrobloggen.se/millemillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0