Valp och Bebisgos

Helgen har bestått av mycket..

Lördagen innebar tågresa ner till Linköping och framförallt till Malin och David på Kennel Blanco Pirata. Det var länge sen jag träffade dom och alla hundar blev riktigt glada att se mig! =) Först när jag kom blev det rundvandring, fick träffa alla hundar igen och även se pensionatet. Har blivit så fint. Efter lunch var det valpar, valpar, valpar. Eftersom det var så fint väder, og vi ut alla 13 tillsammans med mamma Lyra och gav de lunch i en av rastgårdarna. Sen var det gos o kel och valptänder...
Tog en kopp te i rastgården när valparna sov lunch och sen skulle alla 13 in. Hjälpte Malin att ge hundarna mat och vid sextiden kom Lina med syster o vi åt en god soppa.  Ytterligare mer valpar, sedan åkte vi hem tillsammans och när jag kom hem fick jag ett sms att Fias bäbis var påväg ut.

Så sova var lite svårt, men jag somnade. Jag och Fias mamma smsade lite under dagen. Och vid lunchtid fick jag veta att det kommit en liten flicka =) Bestämde mig för att åka till förlossningen/BB (SÖS) , men efter ett varv på sjukhuset hittade jag rätt. Hon var så söt! blev några foton. Och när jag fick hålla henne trodde jag att hon skulle gå sönder! Allt var så litet!

GRATTIS FIA OCH THOMAS, VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN ALEXIS!

nu ska  jag snart slå upp portarna på jobbet och välkomna alla till en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0