Mässhelg

Inte får man nån sovmorgon här inte. Tidiga morgnar och ganska sena kvällar..  Igår var det påskmiddag hos mormor efter mässan o jag har nog aldrig ätit så  mycket mat i hela mitt liv! Eftersom det är lilla stockholm, mindre mässa, mindre yta. Kistamässan. Var vi klara ganska fort, vi kom hem till mormor runt halv fem och redan då började frosseriet. Vi åt hela kvällen och vid tolv gick jag hem, fullproppad...

Idag var det ytterligare en mässdag och även hejjarklack till Malin och David på blanco pirata som tog hem Bir o Bim och en av hundarna blev internationell Champion!! =)  gratulerar!

Fint väder ute och jag sitter inne och tittar på Miami Ink. Vet inte vad jag ska hitta på, men det blir inte nåt ansträngande. =P Imorn kl. halv åtta kommer skjutsen och sista dagen på Kistamässan. Det ska bli kul.. Imorgon är det många grupper som ska bedömas (5,6,7,8,10) Självklart ska jag hejja på chefen Lina på bernerbergets kennel som ska ställa ut Trolla! Även några halsband ska sys.

Jag ska sy mig ett halsband till min framtida border collie, så jag har nåt att eftersträva! =)

dags att kanske äta nån middag eller så? kanske lite brieost och påskmust :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0