Kvällsträning..

Igår efter jobbet åkte jag och Jossan hem till mormor för hon skulle bjuda hela familjen på middag. Hon hade dukat fint, satt i en extraskiva i bordet så alla skulle få plats och gjort enormt mycket mat.

Men.

De enda som dök upp var jag och mamma. Mormors fina planer sprack, men maten var god!  =) Fisk med tomat och fetaost med pressad potatis. Till efterrätt fick vi drömtårta!!!!

Vi stannade till 21 och sen följde jag med mamma halvvägs till mälarhöjden för hon ville ha sällskap och Jossan behövde ju få komma ut. När jag kom hem var jag inte så speciellt trött så jag tänkte att jag kunde lära Jossan "hålet". Men hon verkade inte vara på sitt smartaste humör så jag tappade sugen och tränade apport istället. Det gick faktiskt över förväntan och nu greppar hon nästan apporten. Hon biter iallafall hårdare i den. Ibland testar hon om det är möjligt att få godis om man bara nuddar apportbocken med läpparna, men icke! :P

Sitter på jobbet och väntar på den sista hunden som brukar komma sist. Promenadlista är skriven så dagen kan börja! (men lite mer värme och sol önskas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0