Jossan är tillbaka i Stockholm...

... för ett litet tag iallafall..

Mamma blev nog inte måttligt glad när jag sa att jag skulle ta hem henne, men jag gjorde det ändå. När jag kom hem, verkade hon inte så fasligt arg och hon hälsade på Jossan som om att de inte var nån fara. Hon morrade lite på mamma kille (kul tycker jag, men om det ska vara frid i huset, var de bästa att säga till, vattensprutan åkte fram.

Vi fick sova hemma och inte är jag utkastad heller =P än iallafall.

Har försökt träna lite apport och inkallning idag, gick sådär. Måste bara komma in i träningstänket så blir de nog bra.
Skönt med en extra ledig dag efter mässan, känner att kroppen är seg o energin är borta. Men det är bara att ta nya tag för nu ska jag städa!

usch...


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej också, synd vi inte kunde ses när jag var uppe men Fia var så himla trött men vi får träffas nästa gång.Pussgurk

2009-04-13 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0