Träningsomgång 1

Nu har jag precis kommit hem från träningen..

Jag mådde illa innan passet, nästan så jag skulle spy, blev åksjuk av tunnelbanan hem från jobbet, brukar ju aldrig bli åksjuk från Tbanan....  Tänkte först banga från träningen, men det kändes inte bra att göra de heller så jag gick dit. Mådde bajs.... Men när jag väl började värma upp mej så var de som illamåendet försvann, jätteskönt..

Jag träna på i godan ro... Afro Aerobic. Det var faktiskt väldigt kul, ett pass i ett bra tempo, där du tränar hela kroppen och får mjuka upp alla leder. Toppen!


När vi började stretcha, så fick jag tillbaka illamåendet =( undrar varför... Sen blev jag ju tvungen att sätta mej på Tbanan hem också. men de är bara två stationer, men nu sitter jag här i soffan o mår illa.

min mamma kommer hem snart, hon brukar ha toppenråd... =D

Imorgon väntas Bodypump med Nina!  Det ska bli kul att prova på!

sov gott allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0