Moves.....

Nu har min första träningsvecka varit, och den avslutades med klass och stil =)

Jag och Nina bestämde oss för att prova på något ytterligare. "Moves".. Vad var nu det?  i träningspasset fanns ju information om alla klasser där står det: "Moves. Dans med sensuella rörelser där man jobbar med nivåskillnader"

Jaha.. Sensuell dans, I mitt huvuvd fick jag en känsla av höfter och kanske lite orientalisk musik. Spännande att prova på nåt nytt =) och är det inte kul har man nåt att skratta åt framöver =)

VI kommer dit, ombytta och klara.. In kommer två killar... Herre gud, är de dom som ska ha passet?
En muskulös kille med femenin stil, kommer in och berättar att han ska ha ett pass som är inspererat av moves och lapdance!!!! Herre gud tänker jag.. Nu åker nog kläderna av! tror jag =/  Den andra killen visade sig vara någon form av lärling... Vi börjar klassen, ingen orientalisk musik här inte. Utan det är bra musik, modern pop och inte nog med det, Pussy Cat Dolls =)

Dansen/träningen gick ut på att man skulle känna sig sexig/sensuell.. och en släng av divighet =D Det var jättekul och en stor boooost av självförtroende kom, speciellt när han busvisslade på oss =) då fick man ett annat sug i blicken =)
Det handlade inte alls om det jag trott, utan det var mycket roligare än vad jag hade trott =)

Så nu sitter jag här, en söndag, tidig eftermiddag med hunden, säkert liggandes i min säng =) och väntar på att vi ska träffa Nina och Lillen. Ska ta en promenad innan vi ska gå på kursen =D

Nästa veckas träning ser ut såhär:

Måndag: Teckenspråk med Gad
Tisdag: Afro aerobic
Onsdag: Ska prova nåt nytt, bodystep
Torsdag: Core. jälar vad det suger i magen efter det =)
Fredag: VILA!
Lördag: Moves..
Söndag: Hundkurs med Ross

Längtar verkligen till nästa träningstillfälle =)

Tar det bara en vecka att bli fast i träning??? eller är jag ett undantag, jag längtar verkligen... =)


Kommentarer
Postat av: extra mamman

Kul att du fastnade så för träningen själv är jag för lat hihi.Nu har jag varit och handlat tillGrynet, Fia får visa dej när ni ses nästa gång.Kan du göra Pass halsband som Bullens är?pussgurk

2008-09-07 @ 14:26:42
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0