...

Jag vet inte, men jag kanske gjorde allt till en big deal, men såhär är det...

Jag har ju jobbat på hunddagis till och från i 5 år och nu ska hon som har det inte ha det kvar from 1/11. En annan tjej som har hjälpt till och jobbat där innan jag började, ska ta över det.  Jag tycker att det är kul att den andra tjejen tar över och ingen annan, för det har varit min tillflyktsort när jag mått dåligt! Självklart kunde jag inte låta bli och maila med den andra tjejen, hon skrev att hon säkert behöver ha lite hjälp av en duktig tjej (mig), och att jag var välkommen när jag vill :D De är ju alltid bra, men samtidigt kommer jag ju sakna att träffa min "chef". Kennelflicka kommer jag nog få vara när det behövs och självklart komma ner och hälsa på nere på kenneln när jag vill och kan, och snart nalkas också en utställning i sundsvall i oktober som jag ska få följa med på :D 


Men jag är lite ledsen iallafall......

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Puss på dig!<3<3

2008-09-11 @ 21:40:47
URL: http://irondiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0