En trevlig kväll...

Ja, Igår var jag hemma hos Mickis, som har fyllt år, vi prata och hade trevligt och lyssnade på musik hemma hos henne och henns kille. Vi var väl e 7-8 st. Sen mot natten till är det nån som säger... vi går ut. (var bara 4 som gick ut) Jaha tänker jag, bäst att passa på att åka hem, men medan vi går till tunnelbanan inser jag att jag har glömt mina hemmanycklar hemma. jävla skit. Ringer mamma och frågar när hon ska åka hem, för hon var ju hemma hos nån kompis som också fyllt år. Aja. det slutar med att mamma säger att jag ska ringa när jag kommer hem och så ska hon komma och öppna porten. jaha. får väl följa med ut då. så himla kul tycker jag inte att det är.

Vi hamnar på Golden Hits inne på kungsgatan... Låååååååååååååååååååååång kö. och det tog minst en timme att komma, in. När vi väl kom in var det typ smockfullt överallt. men det var kul och jag fick dansa!

Efter ett par timmars dansande fick jag så ont i fötterna att jag inte kunde gå nästan.. De andra var hungriga, hamnade på Donken. Själv satt jag och väntade på att få åka hem. Mina fötter gjorde ju såå ont.. =(

Allt slutade med att jag kom hem typ halv fem imorse och jag är trött..

Snart ska jag gå och hämta Ross, för hur som haver är det hundkurs idag också =) Är inte så laddad men när jag kommer dit, kommer det nog bli roligt.

Tack Nina för att jag fick ringa och störa dig på jobbet när jag gick hem från tåget, Du är en ängel!


Dags för en dusch.....

Kommentarer
Postat av: extra mamma

Inte ska du vara ute och slarva på nätterna gumman,det straffar sej alltid hihi.Lyckatill med Ross.pussgurk

2008-09-14 @ 17:25:15
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: mickis

Tack för i lördas gumman! det var skoj att du kom med! :) kul att du kom hem till oss också. KRAM

2008-09-15 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0