Vardag...

Vardagen är lugn, det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Idag blir det en lugn kväll. Skönt. Imorgon blir det träning för fulla muggar, Bodyattack och core. Ska bli ganska skönt att träna lite. =) Var ett tag sen...

På Jossanfronten inget nytt. Jag har inte pratat nåt mer om de med mamma. Men jag har skickat iväg ett mail till Lina som ska ta över dagis, om Jossan får börja, men har inte fått svar från henne än, förstår om hon har mycket i huvudet nu.


I helgen ska jag träna på lördagen, sen ska jag hjälpa Malin med att städa på dagis. På söndag är det hundkurs med Ross också, näst sista gången. Mina kära från norrköping kommer också nu i helgen, jag har längtat så, men känner mej ganska uppbokad nu så jag vet inte hur jag ska hinna med allt.


Måste ringa till mitt "extraknäck" och säga att jag inte kommer att komma mer, jag känner att jag inte kan lägga ner mer energi på det och då inte heller göra ett bra jobb. Istället tänker jag ändra mina träningsdagar och träna måndagar, tisdagar, torsdagar och lördagar.

Nä.. nu ska jag se om det finns nåt vettigt att göra eller om jag bara ska gå å sova på en gång?

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0