Utdöda är vi allihopa allihopa.....

Idag har jag äntligen fått en tid i tvättstugan, total avsaknad av rena kläder. Inte kul... Samtidigt som jag tvättar hade jag ju tänkt att städa rummet, eftersom jag tänkt hämta hem Ross i helgen, så jag slipper ha hundhår där de inte ska vara.... =) Men istället, hamnade jag framför datorn och tvn samtidigt. Jag har lånat, the phantom of the opera dvdn av min moster så den halvtittar jag på, jag lyssnar på musiken, helt underbar musik!! Sedan har jag köpt nya dvd:n (Jag som inte ens har en dvdspelare =) ) jag har köpt "på smällen" "the gladiator" och "Ice age 2" (Därav min rubrik, ett citat ur filmen =))


Igår var jag hemma hos Fia, Träffade min kära från Norrköping.. Vi firade Fia som fyller år på lördag. Vi åt tårta och umgicks. Jag ska dit igen på onsdag, runt tretiden (och inte äta scones ;)) Längtar redan.

Imorgon ska jag träna igen. Känns som jag behöver det nu... Lite abstinens faktiskt. =) Jag har ytterligare några delmål med min viktnedgång.

1, se hur mycket jag lyckas gå ner till jul
2, se hur mycket jag hinner gå ner till min födelsedag i februari,
3, se hur mycket jag hinner gå ner innan Fias bäbis kommer till världen (typ april var det va?)

Nu idag ställde jag mig på vågen igen, trots min bonus-svullar-äta-vad-jag-vill-söndag gick jag ner 2 hg så jag är nere på totalt 11,4 kg. Ett STORT grattis till MIG!

Nä om 11 minuter ska jag gå ner i tvättstugan igen...suck..........


Tjing

Kommentarer
Postat av: ex mamman

Du är bara för goo din tokunge ,grattis till dej.pussgurk

2008-10-28 @ 17:59:41
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0