Trist dag på jobbet och trist träning.

Idag har nog varit den ultimata tråkiga dagen. På jobbet var det mycket lite att göra idag, så har inte gjort så mycket alls.

Idag har jag även läst ut min bok, "Breaking Dawn" av Stephenie Meyer. Helt underbar bok, inombords känner jag mig, ledsen, kärleksfull, ensam, tom, lycklig, glad.  =) =(

Efter jobbet var jag och tränade, men det var inte samma instruktör som hade passet, egentligen skulle det vart aerobic/afro, men det hade ändrats till Dans/Aerobic och det var sååååååååå tråkigt!


Imorgon blir en bättre dag! För jag ska gå på kalas igen =) Jag ska hem till Fia igen och inte äta scones =)


På torsdag ska jag träffa Nina, vi ska ta en lunch på stan =) Sedan blir det träning på kvällen. Dubbla pass, bodyattack och core =)


Nu är det snart House på tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0