Nya saker = Lycka!

Idag har jag jobbat som vanligt.. Relativt lugn dag tycker jag med ett APT möte på 2 timmar.

När dagen led mot sitt slut, flexade jag ut en halvtimme tidigare. Jag har köpt en ny mobil, Är sååååååååå glad =)
Saker gör en lycklig, det är bara så =)

Jag har fixat och donat med min nya telefon, så det mesta, förrutom vissa sms som jag inte kan föra över, har jag redan fört över och fixat in i nya mappar i telefonen=)

Jag har också spenderat kvällen med min mormor som flyttat hit till stockholm, det var trevligt. vi åt hallon och blåbär och pratade mycket, även glodde på tv. En skön fredagkväll med andra ord =)

Imorn blire träning.. upp tidigt vilket betyder att jag borde (med stort B) sova nu... snart så ... =D
Sen ska jag till hunddagis för att jag har lovat att hjälpa till med städning iför ägarbytet.

På söndag ska jag träffa mina saknade kära från Norrköping, nu är de i stan och jag ska åka till de och terrorisera lite. Jag hoppar över min hundkurs och kör dubbelt nästa helg, hämtar nog Ross redan på fredag eftermiddag då.

Nä.. sängen var det va?
sov gott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0