Hundhelg och Arn!

Imorn åker jag till Uppsala och till min moster. Vi ska ta det lugnt, umgås lite såklart, Jag ska få träna med Jossan lite, hon (Bettan) ska instruera mej =) Hon är ju faktiskt utbildad instruktör! =) Det ska bli kul... plus att jag får ju träffa alla dagishundar där uppe och även Bettans tre yrväder, Jessie, Jossan och Cima.
På lördag ska vi gå på bio och se Arn. Längtar lite, Bettan och jag såg den ju förra året när den första filmen kom ut, så nu ska vi se den andra.

Har sett trailern för min bok jag läser, (har läst, fyra böcker i en serie.) nu också och den 21 november om jag inte minns fel, har den premiär.,.. Twilight..... (första boken, Om jag kunde drömma) Måste se den, när jag såg trailern, log jag så folket på kungsgatan strirrade på mej! =) (såg den på en tv i ett skyltfönster påväg till jobbet) ;)

Jag har precis tvättat lite kläder i badkaret =( Alla fyra tvättstugor var bokade idag och det börjar tryta i garderoben.... Aja, har skrapat ihop lite kläder till helgen och nu har jag också några rena plagg till början av veckan =) (gör inte om det om de inte behövs, inte kul att tvätta i handfat och badkar)


Nu ska jag äta lite lätt middag. Ägg med majjonnäs, creme fraische och rom.(fiskägg) MUMS =)




Ska träffa min gullegris!



Ross saknar dej Kenzo =)

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Varädd om dej nu gumman och ha det så jätteroligt.pussgurk

2008-10-17 @ 07:14:42
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0