bedöva mina sorger =D

Visst går det att bedöva sina sorger med shopping =) Jag har handlat massor!!

Nya skor
Ringar *3
Halsband
Byxor *2
Tunika
Parfym (samma som Mickans, Midnight, kan inte sluta sniffa =))
En present till Fia, Thomas och Bäbis
Strumpbyxor till hundutställningen på lördag
En hundduk
Lite träningsgodis till Ross
Sportbh
Jag har även bestämt mig att jag ska köpa en ny telefon =) en Ericsson W595, blå.  (skitsnygg)

Jag är gladare nu än vad jag var när jag åkte :D

Bilder kommer...

Tack Mickis för en underbar heldag i Kista Galleria, och att du orkade följa med mig in i nästan alla affärer =)

Kommentarer
Postat av: mickis

hehe, det är lugnt!! kul att ses ju :D

kramar

2008-10-06 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0