Uttråkad....................

Det är inte kul att ligga hemma ensam.. Är jätteuttråkad och inget händer. Skulle ju få gå på homeparty ikväll, skulle ju bli riktigt roligt att få bli lite generad o fnissa lite, (är inte tupperware om ni trodde de) =P

Nä. Jag har beställt lite julklappar och presenter, så jag får min beskärda del av det roliga, när det är leveransdags men nu får jag ligga här i soffan o glo på film, som jag gjort halva dagen. Jag har stickat upp mitt garn, till min halsduk, så jag kan inte forsätta på den. O jag tror inte jag orkar läsa ut boken, för den är ju lite seg. Jag orkar inte gå till centrum men känns som jag måste för jag har inte nåt rikigt ätbart hemma. O blåbärssoppan har jag ätit upp.

Nåt jag måste göra däremot är att ta en lång och varm dusch, ska ta ett bad också tror jag. Kanske ska hyra en film?
Om jag orkar mej ner till centrum.

Vore ju lite trevligt att få ha en skön fredag även fast man är matt o trött i hela kroppen.

Nä.. får ta tag i mitt liv nu kanske =) Blir nog en liten tripp till centrum för att handla lite. Men det är ju pirates of the caribbean, den är ju ganska rolig, kan ju titta på den om jag inte hinner somna, för jag är ganska trött. Lite frisk luft kanske gör att jag piggnar till =)

Ingen Ross idag, känns dumt om jag ska dit o så kanske jag inte orkar gå ut, Bätte att jag känner mej friskare imorn för d måste jag städa, har lovat mamma att vi ska städa imorn för på söndag kommer hennes elever hit och då vill hon inte att jag ska vara hemma. Undrar var jag ska vara då? är ju på kursen först, men efter den? Ungarna kommer vid sex o då är jag ju hemma? Får väl fråga pappa om ja får hälsa på då jag än en gång blir tillsagd att inte vara hemma, börjar bli lite trist, har ju knappt vart hemma på en hel vecka, o de har ju inte hon heller, o så ska hon dra hit massa elever o skicka ut mej. trist.. äh, nu ska jag göra nåt. vad vet jag inte...


tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0