Turn Food...

... står det på micron. Jag är vrålhungrig, är en såndär dag då jag inte varit hungrig på jobbet och har endast ätit filmjölk och sedan har det resulterat i att min mage vrååålar av hunger nu. Ska tina viltskav och göra vår variant av snabbmat, mumsigt!

En seg dag på jobbet, har haft lite för mig och mest suttit i andra tankar =)

Jag får ha Jossan på hunddagis, Känns bra, men då är nästa fråga, Hur ska jag få min mamma att gå med på att hon bor här? Jag vill ha en hund, heltid och ha Jossan hemma på prov en månad skulle ju inte vara helt fel.

Måste planera lite. =)

Nu ska det lagas mat!!!!!

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Tycker din mamma ska ge dej och Jossan en chans.pussgurk

2008-11-04 @ 17:53:48
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0