Nu har halva veckan gått....

Dagen började med att jag knappt kom upp ur sängen som de senaste dagarna. Är mycket trött och det är kämpigt att gå upp.. När jag väl kom upp var det bara att fixa lunchen lite snabbt och skynda sig till tåget..

Jobbet har vart en bra jobbdag. Tillräckligt att göra, men samtidigt lite slapptid så jag kunde läsa min bok ;)

Efter jobbet åkte jag hem till min kusin för att träna Ross lite. Han blev som vanligt mycket glad när jag kom. Vi gick ut i mörkret o körde lite koppelträning. Tog kanske 20-30 minuter att gå en 5 minuters promenad för jag  fick backa ganska mycket... Till slut kom vi  fram till fotbolssplanen jag tänkte träna på.

Till en början var han ganska ofokuserad. Det var ju mörkt. Folk stod vid glassbilen och köpte glass och folk var ute på promenad så det var ju intressantare än mig. =) Men efter ett tag började han lyssna och jag gjorde läggande under gång och det gick bättre än förväntat. Han lägger sig inte fort, men efter ett eller två "LIGG" så lägger han sig och ligger kvar =) Linda är stolt, för första gången vi gjorde det fattade han ingenting och tyckte jag var knäpp.

Vi gjorde även lite fotgående och fotposition =) han är ju en stjärna på det nu ;) Han får till det flera gånger och han behöver inte alltid rätta in sig... :D

I helgen ska jag fota honom när han har perfekt kontakt vid fotposition och tungan hänger på sned. Charmtroll......

Lämnade honom och vid sjutiden fick jag skjuts hem av min kusins man. Skönt =) *tack igen för skjutsen* (Det är inte så lång bit att gå, men är lite obehagligt när man inte har Ross med sig)

Nu måste jag fokusera på tvn igen =) Greys anatomy på TV :D

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Var ni är duktiga, han blir rena drömhunden när du är klar med honom.pussgurk

2008-11-13 @ 07:51:34
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0