Livet är orättvist...

Jag tycker att det är fel! Jag hatar att livet inte är rättvist och att jag  inte får som jag vill.. Jag vill så mycket men så lite som går igenom.... Life's a bitch and then you die.........

Imorn ska jag hämta min gris igen! Ross ska bo hos mig i helgen, =) Vi ska träna och sen på söndag är det kurs igen. Två stycken, jag har anmält mig i hemlighet till en ny kurs, en aktiveringskurs =) Så Ross får lite mental stimulans, träffa andra hundar och  jag får lite tips och råd =)

Köpte en ny leksak till honom idag också, En ny boll på ett snöre, för den andra har han bitit sönder. Mycket bra träningsredskap som han tycker om.


  Min trötta Gris!


 Min Kärlek!


Jag saknar mina kära i Norrköping, tänker på er massor och tack för alla långa samtal! Puss på er!!


Nu måste jag äta innan jag svälter, ska läsa min bok o sen ta en promenad med Kussedrull.

Tjing...



 Mysig Näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0