Lättare och lättare...

Japp, veckorutinen, inte att förglömma! Det är ju måndag.... Våååågen.. =)

Ställde mig på vågen imorse, o jag har gått ner ännu mer, -0,7 = - 13,2 kg totalt  (-18,2 kg om man räknar från årets början typ...) *Glad*


Har vart en seg dag på jobbet. Har läst mycke i min bok. Så nu har jag bara halva kvar, tänk att man kan få lön för så lite?

Kvällen har vart lugn, gjorde en god middag till mig, fläsk med tomat och spenat, balsamvinäger/olivolja/kryddor med lite beasås.. Mums... Mamma och jag började prata om glass.. vilket resulterade i att jag gick ner och handlade pepparkakaglass.. så vi kunde fuska tillsammans :D Det var gott, men efter halva la sig sockret på tungan (BLÄ) och för att få bort sockersmaken tog jag en liten bit mörk, besk choklad.

Nu har jag kollat på det nya hundprogrammet på tv, vet inte vad jag ska tycka om det. Måste nog se några fler program innan jag kan säga vad jag tycker.

Själv längtar jag till helgen så jag får träna med Ross! Nu känns det bättre när jag fått en lösning på problemen och även längtar jag till aktiveringen och till lydnaden...

Jag ska sätta upp som mål, för det är alltid bra att ha mål, att år 2009, ska jag och Ross tävla i lydnadsklass 1. Hur vet jag inte, men jag vet bara att vi ska ta oss dit, till mitt mål! Tävla!

Nu måste jag lägga mig o sova, men först måste jag läsa lite i min bok. =)

    Det perfekta paret? ;)    

Tjing....

Kommentarer
Postat av: ex mamma

GRATTIS gumman till alla kilon som flytt.Jag blir så glad när du är glad igen.Jag tror på dej och Ross.pussgutk

2008-11-11 @ 06:22:38
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: systern

Duktig! Själv blir man bara större och större men konstigt nog så nu när jag inte mår illa så blir man bara glad för varje kilo:-) Speciellt när lillskiten i magen mår prima.

Ska iväg i helgen men tänkte om vi skulle försöka träffas snart så grabbarna får busa lite?

puss

2008-11-11 @ 18:47:21
URL: http://www.123minsida.se/puminkenzo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0