Jobb

idag har jag suttit i några timmar efter jobbet och knåpat ihop några nya Cvn och personliga brev, Nina hjälpte mig med det och det gick ganska bra faktiskt.

Nu får alla hålla tummarna att jag kan få nån av jobben jag sökte.

Imorn ska jag hämta Ross, eftersom klockan blev så mycket tänkte jag att det var bättre att jag tog honom imorn istället, plus att jag kan sova ut lite imorn för jag är väldigt trött.

nu ska jag faktiskt gå å lägga mig, luktar laban här hemma för mamma har tänt rökelser så det stinker ganska mycket, bäst att gå in på mitt rum (där det inte luktar) så jag slipper få ett astmaanfall och huvudvärk för det luktar så starkt.

sov gott alla
Tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0