Inget att göra.

Jag skulle egentligen ha tränat men det blev inte som jag tänkt mig.

Jag tänkte att efter jobbet skulle jag åka och hämta min dator så jag kunde skicka iväg två jobbansökningar där den ena går ut på tisdag. Men när jag slutade jobbet visade det sig att det inte var nån ide att hämta datorn för att hon som har den inte skulle vara hemma förräns på kvällen... Då sprack det.

Nu är det kväll, jag är trött och stressad över det här med jobb. Jag har fått förlängt fram till sista Januari, jättbra, lön en extra månad. Håll tummarna på att jag får nåt av de jobben jag ska söka.

När jag kom till centrum, handlade jag lite och gick hem.


Sitter nu och tittar på vänner och min mamma ligger här brevid mig i soffan och sover. Jag funderar på att gå å lägga mig o läsa, kanske ska ta mig ett varmt bad först, och läsa lite i badet o försöka koppla av lite.


Imorgon ska jag jobba som vanligt sen ska jag åka o hämta Ross som ska bo här hos oss i helgen. =)



Men såg på vädret att det ska regna imorn, inte så kul. bäst att leta fram regnkläderna, för vad jag har hör så "finns det inget dåligt väder"

Aja, nu ska jag tappa upp lite badvatten och ta fram min bok....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0