Fredag.

Känns ruttet att ligga hemma ensam o inte få gå till jobbet, men jag är glad att jag blev dålig den här helgen och inte nästa. För då ska jag jobba på hundmässan, först på lörsdagen ska jag hjälpa min moster o sy hundhalsband. =) Sedan ska jag hjälpa kenneln med att ställa hundar. Håll tummarna att det går bra, 10 dogosar anmälda.
Sen när dogosarna är klara ska jag hjälpa Bettan igen innan finalerna för då blir de till o springa i finalringen om vi stannar så länge =) Jag ska sedan hjälpa till med halsbanden så länge vi får vara kvar innan de stänger =)

På söndagen ska jag sy halsband hela dagen. ska bli riktigt roligt...

Helgen efter är det FINLAND som gäller, vi ska åka på hundutställning någonstans i Finland o det ska bli riktigt roligt =) Mer om den resan kommer.

För en gångs skull kurrar magen så det är nog bäst att göra som den vill =) ÄTA!


Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0