Ber om ursäkt tror jag =)

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket.


Jag ligger just nu hemma med vinterkräksjuka/maginfluensa jag vet inte riktigt vad det är. Jag har åkt hem ensam från Nina där jag vart en oduglig hundvakt som bara har suttit på toaletten o inte kommit ut. Vilken tur att lillen har en dagmatte som tagit hand om honom.

Jag har ingen energi, ligger i soffan o tittar på tv, har köpt blåbärssoppa (det bästa när man är sjuk) och vitt bröd. Allt för min kära krångliga jobbiga mage.

Alla kurser har gått jättebra med Ross, han utvecklas och blir bättre och bättre. Jag ska egentligen hämta honom imorn men jag tror inte att jag orkar. Blev sjuk i tisdags o kämpade mig hem idag. Inte roligt.

Har inte sett omvärlden på två dagar och missat att nästan all snö försvunnit till min förtjusning.

Nä, det blir en lugn kväll, tvtittande och sömn,

Sömn är den bästa medicinen som mamma brukar säga. Nu ska jag vila för kroppen är inte som den brukar.

Tjing...

Kommentarer
Postat av: ex mamma

Stackars dej gumman ,tänk om jag kunde vara där och pysslaom dej som mammor ska göra.Krya på dej nu.pussgurk

2008-11-27 @ 18:28:33
URL: http://skogsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0