The Time Has Come!!

Fortfarande fast framför datorn.. Zero liv!

nä, nu är de dags att göra mig iordning för att gå ut i värmen, sätta sig på en varm buss, för att sen byta till ett varmt trist pendeltåg, därefter ska jag ut i värmen igen för att gå till min lägenhet.. där ska jag upp på vinden.. Uscha! men jag kanske inte behöver göra det förren senare, för vi måste nog ändå åka två gånger.. Om inte min kära Pappa kommer med lastbilen, för då kan jag baxa massa saker på hans stoooora flak!


Jag lovar att berätta hur det gick, om vi slog ihjäl varandra eller lyckades överleva :D


Over and out



Nödvändigt vid flytt! =)

Kommentarer
Postat av: bohempumin

Slå inte ihjäl varandra. Det blir så knöligt med bröllopet och allt:-)

2008-07-25 @ 17:15:32
URL: http://bohempumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0